2008-01-09

Helgen

Jag trivs rätt bra i vädret som är.
Regnigt blandat med snö.
Det är inte så värst kallt, vilket gör att jag slipper ha vantar.
Guld!
( Iof så trivs man väll alltid bäst i solen?!.. En utlands resa hade jag juh inte tackat nej till!.. )

Har klippt av mig burret, har ett projekt som jag påbörjat:
" Låta min ordinarie hårfärg växa ut "
Inge vidare snyggt med midjelångt hår och jätte utväxt!

( Inge vidare snyggt överhuvudtaget, men det ger iaf ett ngt bättre
intryck med kortare hår.. Går inte för sig att färga igen, då tappar jag säkert allt!.)


Jag har börjat en kur med att rena kroppen inifrån!

Märks att min bäla känner mig väl!


Jag har nog alla men man kan ha, och mår alltid på ett eller annat sätt skit, rent ut sagt.



Jag fick ett "start kit" i födelsedags present av herr och fru Åkerman!

Detox kur i 20 dagar och Extra starka Rotenros till frukost!
( plus andra vitaminer och mineraler! )
Det är fina saker.

Jag ska inte bara bli slank, jag ska även bli en välmåenda slank mystjej!
Det är vad jag kallar: VÄRT!



Helgen som var, var över förväntan!


( Förstod ni säkert när ni läste mitt bakis inlägg. )

Fredagen bestod av smörgåstårts bakning och vilandes, medans Lördagen erbjöd lite mer fräs!

Vaknade lite senare än tänkt,
stressade med att dekorera tårtorna och städa i ordning både hemmet och mig själv!

Släkten och LitenSnuttis dök upp vid 14.30 för båldrickande och tårt-ätande.

Sen rullade det in folk från 17 - 21
Vi vart runt en 25 personer,var av ca 20 pers stannade inför nattliga festligheter!
Runt 4 på morgonen tog de sista sitt pick och pack och färdades hemmåt med fyllan på topp!


Som jag innan nämnt: Nu blir det en vit månad eller två.
Lite beroende på, såklart!


Ska ägna kommande helg till att rensa i mina skåp där hemma, få lite ordning och reda sedan flytten, då allt liksom lades på hög..
Tvätta
Damma
Damsuga
Skura golven
Diska


Jag har ingen lust för att härja över huvudtaget.
Nu blir det lite lugnt!
( Tror jag, eller!? )



Stort Grattis till T och T som väntar bebbe!(L)

Inga kommentarer: