2008-01-20

Lugnt.

Helgen.. Lugn, sansad, inte många knop över huvud taget!
Dragit ner mig till centrum som längst.
Fick mys besök av "litensnuttis85" igår..
2 rätters med räkor och oxe.
Kan säga att vi är lite utav mäster kockar.
Nattligt sällskap och en rulle på morgonen.
Lagom takt för en utarbetad kvinna i sina bästa år!

Mannen i huset är tillbaka, lite små mysigt är det nog allt att se hans nuna igen ;)


Har dessutom fixat mig en promenad kompis här i trakterna.
Nu jädrans blir det till att röra på bilringarna.
Precis vad som behövs för min nya livsstil!=D
Har dessutom hört rykten om ett sjysst solarium.
GULD!



Jag satt här framför datorn, såg att en av gamla umgänget blivit vän med en gammal "fiende". Tror det blir ett radar par...
Ända tills den dagen då gamla vännen kommer inse vilken psykisk
människa det är de börjat umgås med.
( för det tar jag förgivet att hon gör.. annars blir jag redigt besviken. )



Förtydligande:

Jag är inte för våld på något sätt,
Kan verkligen inte förstå mig på hur man har mage till att göra illa en annan människa..
SÅ, kort och gott..
vapen är HELT uteslutet!
Men tydligen har jag använt det mot en person..
riktat mot huvudet och visat vart skåpet ska stå.
( HEY! Jag äger en pikka! Eller va!? )

( Denna påhittade historia har även tagits upp med personen ifråga samt en släkting till henne.. Ifråga satte scenariot, och hon var fast besluten på att detta var sanningen..
Ledde till att släktingen till henne vart rårasande och var redo för såna rediga vevningar..
Det absolut mest roliga i det hela..
är att jag trodde vi hade löst våra "dispyter" sedan fler år tillbaka.. Men icke! )


Önskar inte ens min värsta fiende att bli vän med de där människorna..
Förlåt.. Inte människor.. Bli vän med de där.. de där.. äh.. hur säger man... Djuren!?

Fä som inte har en kromosom rätt...
En utsida som verkar behaglig och sanningsfull..
Men är intet annat än en mytomanisk människa,
som har svårt att förstå att focus på annat än sig själv existerar.
En insida av lögner för att framstå i goda dager.
Ett riktigt äckel, med andra ord!

1 kommentar: