2008-01-17

Pöh

Kommande helg ska jag ägna åt att rengöra golv till tak här hemma..
Ta hand om mig själv och kanske åka och träffa några pinglor för en fika lite var stans.

Det är man fritt i hushållet.
Data är tydligen ngt som är värt i deras värld.

Ingen alkohol ska heller ner i strupen, fått nog av sånt minsann!
neh!
Den här helgen ska jag försöka utnytja min ledighet på annat än bara sova och parta.

Nu när man ändå gått och blivit nyttig utan godis o sött och dricker sin detox på daglig basis..
Så kan man lika gärna skippa alkoholen en tid framöver.

Kanske man efter en tid känner att man orkar ta tag i rökningen också.
Vill, men har för mkt annat samtidigt. Kanske?


Veckan har inte alls varit rolig.
Tycker det blir mer och mer intensivt för varje dag som går på jobbet..
Men bra blir det nog till slut.



I övrigt:

Finns en sak som tynger ner mig lite nu..
Men det blir nog bra det med så småning om.
Får se hur resultatet artar sig!







Kanske dags att knyta sig snart

Inga kommentarer: