2008-01-13

Fräsigt väder!

Solen var framme flera timmar idag.
Det gör juh att man blir en aningens gladare
- trots att man hatar sina grannar och kroppen är lite tärd sen gårdagen!
( Ni har rätt. jag kommer gnälla på grannarna ett bra tag framöver.. så är det! )

Fredagen vart lugn, var helt sänkt efter den gångna veckan.

Igår for vi iväg på middag hos svär-päronen.
Alltid lika trevligt att få spöa skiten ur sväris i wii!
Har iof träningsvärk i mina armar idag.

Intet för intet!

Efter middagen for vi iväg på födelsedags kalas.

Var lite halv beiget..
Inte alls samma drag som bjöds hos mig förra helgen! jojo!

Hemma vid 1 och min myspys kille var inte lika mysig som vanligt,
utan skulle sova på muggen!
Det är kärlek!



Dagen har gått åt till att kolla film..
Fick litet städryck runt 19.30, så nu luktar det minsann fräscht!
Imorrn blire dammsugning och lakan byte och även vika kläder.
Alltid lika kul..


Dags att hänga tvätt.


Kräver uppdatering på tokfisans blogg.
Nyss

1 kommentar:

Bubblan! sa...

halla jag är så trött
felåt om jag inte ringer så ofta idag, måste sova, jag gråter av trötthet, känner mej dessutom arg, urs, vad göra