2008-01-30

Ork

Har fått skäll för att jag uppdaterar för sällan.
Jag vet..
Men jag har verkligen inte haft någon som helst energi över huvudtaget.
Har kommit hem vid 8 hela veckan och förra veckan var jag totalt uppsnurrad av allt som ska vara på plats på fredag denna vecka.

Ett kontor med ca 5 personer, 16 butiker och personal som inte alltid tycker om när saker och ting inte funkar som dom vill.

MEN!
Jag hinner nog med allt tills fredag.
Det känns skönt, som en tyngd som lämnar mina axlar, som en lättnad.

Trots att min kropp är så skör så att jag är på konstant pissigt humör från det att jag lämnar kontoret.

Det är helt sjukt...
Känner mig helt labil.. Handikappad.. Ledsen?
Fast jag igentligen är glad?

Så fruktansvärt svårt att beskriva..
Jag är glad.. Men går någonting inte så som jag hade tänkt mig.. så blir jag lite nere..
Inte arg.. Mer ... Besviken.

Jag tycker någonstans att jag faktiskt förtjänar att få ha det lite slappt på andra håll, när jag har så extremt på jobbet..
Men det ända jag känner och tänker är: Måste fixa, MÅSTE bli klar, Måste göra NU!

Alla mina måsten.. är måsten för att JAG skall må bra..
Jag mår inte bra när det är stökigt..
Jag mår inte bra när jag ser att det runnit ngt klet på köksluckorna
Jag mår inte bra när jag känner grus på golvet..
Klet på borden.. Eller damm o badrummet..
Jag mår BAJS rent ut sagt..
Vill inte se skiten.. Vill bara STÄDA!
Men.. Vart faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ska jag hitta orken!?

Jag har inte ens ork till att vara trevlig, och det är ett fåtal människor jag faktiskt känner för att prata med.













Jag tror jag ska ansöka om 2 semester dagar.
En fredag och en måndag .. Rätt värda dagar i mina ögon!

Inga kommentarer: