2008-07-15

2008-07-15

Vill bara att informationen skall gå ut!



Om 3 dagar har jag semester.
Om 10 dagar lyfter planet till Tunis.
Om 11 dagar ligger jag raklång på en playa i fjärran land!



Jag måste inhandla lite nya outfits.
Så som bikini, shorts, kjolar/klänningar och linnen.
Måste också inhandla ett litet "medicin skåp". Alltid bra att vara redo!
Även en solskyddsfaktor 30.
Annars kommer jag bränna mig på en kvart. Och det har jag absolut ingen lust till!





Igår var det ett jella liv uppe i skyn.
Men när jag anlände på hemmaplan tänkte jag " äh.. det ser ut att lägga sig, jag går upp "
Sagt och gjort.

Bara det att när jag går där på stigen, bredvid tågspåret, så börjar det mullra.
Min enda tanke var: Snart slår blixten ner, och jag kommer dö!

Men tant klarade sig.
Med en lärdom.. Gå inte nära spår när det ser mörkt ut på himlen!


Tack vare åskan, så funkade varken tv, telefon eller internet.

Paret söder och ärta sysselsatte sig helt enkel med att färga ärtas hår.
Han köper en färg.. Ber mig hjälpa.
Jag drar i färgen i burret, säger till honom " det här kan skifta i rött "
Färdig färgat och klart

"ooooh, du har juh färgat fel! det här vart juh inte alls som jag ville"
HAHA

Syyyynd!
Jag tyckte iaf att det vart fint!

Jag måste dra mig mot ett solarium efter jobbet tror jag..
Jag måste ha lite grund innan jag drar.. Så ere.
Får se om jag har lust och ork efter jobbet!



Imorgon skall jag klippa o färga burret!
Min blonda utväxt har börja kika fram.
Det ser likssom för jävligt ut! Lite som att jag börjar bli flint! HAHA
Ska bli super skönt. Ser man lite respektabel ut igen!




Trodde dessutom att mitt leg och mitt bankomat kort hade försvunnit ut i världsrymden..
Precis när jag skulle ringa för att spärra korten.. Säger en pärla:
Vänta med att spärra.. Jag ska kolla i bilen..
Ringer på telefonen..
"Säg att du älskar mig!"
JAAAAAAAAAAAAAAAAA men det är väll KLART JAG GÖR!

Tackar tackar!
Min semester är räddad!

Mäjdi, du ÄR en ängel!

Inga kommentarer: