2008-07-07

Idag lider jag av stenhård tröttma!

Jobbat som ett as..
kommer hem o äter skit mat.
In till svärisarna och tar en kaffe och myser med smulan.
Hem igen.
Duschar.
Och nu är jag DÖD.

Så fort det fina vädret kommer tillbaka ska jag ut och gå igen.
Min mage känns som en porös deg, ungefär.

Tur att min man är kär i mig ändå.
Trots att ha en slö tjej, som inte orkar laga vettig mat på kvällarna.


Det är för övrigt bara 11 dagar kvar till semester, var av 9 arbetsdagar.
Sen är det kört.

En vecka hemma.
Två veckor i solen.
En vecka hemma igen.


EFTERLÄNGTAT!


Gårdagen spenderades med min gud dotter och hennes föräldrar.
Väldigt trevligt, om jag får säga det själv!
Det vart tacos med åkermans och med analex och min andra resbuddy.. och självklart ärtan!
Mätt och belåten, men trots det, sömnproblem.


Hoppas att buss strejken inte kommer tillbaka.
Lite värdo..
Fast än jag tror att sveriges befolkning mår bra av lite motion!


Imorrn får jag ny lap top för modligen.
En alldeles egen dator!



GODNATT.
Eller nåt

1 kommentar:

Nathalie sa...

vassen för mig med tyvärr....hohoho!
Satsar på 09.e mää!
Du er velkommen gumms!
Puss