2008-07-10

Pengar tar slut för fort.
Det är bara till att konstatert.
Jag tror jag måste bli miljonär!

Iof så har jag införskaffat en del nya prylar.
En ny lap top, en Ipod, kläder..
Ah.. Ni hör juh.

Min nya dator är i vilket fall som helst jätte fin.
Fast utan usb puck kommer jag inte ut på nätet.
Typiskt!
Hoppas att ärta styr upp bitarna inom kort!

Det är äntligen torsdag.
Och den lider dessutom mot sitt slut!
Snart helg.
Och efter nästa vecka, så kommer årets happening.
SEMESTER!
Det är 8 dagar kvar.. Nedräkningen startade vid 40.

Negativt med att det är tätt intill är att jag måste styra upp exakt allt på jobbet.
Det är en pärs!
Det tar på krafterna, enormt.. Inte lite att göra.. Om jag säger så!


Jag längtar till min första dag på semestern.
Eller.. Till den måndagen!
Vakna.. gå upp.. Gå och lägga mig en stund IGEN!
Ah!





I övrigt är jag rätt less på en hel del pryls..
Som jag inte ens orkar dra upp.
Men det finns störande moment i min vardag.


pyttsan!!

Inga kommentarer: