2008-07-02

Usel människa!

JAG VET!
Jag är en URUSEL bloggare!
Tack för kaffet!

Men faktiskt.. så är det Comhem som vi har bråkat med..
O nu har vi internet tillbaka.. FINALLY!


Mycket hullaballula just nu!
Midsommar har passerat... Och sikken helg sen..
ALDRIG vart med om MAKEN.. till en roligare midsommar..
Och jag som brukar vara en anti-pensionär!
Min röst försvann efter första dagen.. Det säger väll allt!?

Midsommar bestod av lag spel med bla följande:

- Frågor, 3 A4 papper med olika frågor.. Tillhörande cd med musik frågor!
Ex; Vilket hotell i världen har flest rum? Vad heter det och vart ligger det?
Vad har denna låt för koppling till en känd rockartist? Vad heter hans dotter? Vilken färg
tänker man på när man hör hennes namn?! ( Låten var introt till pirates of c.. )


- Uppgifter!
- Gå in på Ica maxi i underkläder, köp våffelsmet!
- Gå hem till en främling och bjud på voffler!
- Rappa vid ingången på COOP
- Bada naken, ej i mälaren, badkar eller pool!
- Intervjua så många som möjligt över 60år angående deras sexliv ( Frågor tillkom. )
( Måste erkänna att jag kände mig träffad där! HAHA )


-Att hitta och redovisa:
- Rysk docka
- Dykardräkt
- Hockeyutrustning
- Påskägg med påskgodis.
-Sko i storlek 47


AND SO IT WENT ON!

Självklart innehöll helgen en del mat och dryck också..
Hua hua.. Måndagen va inte skoj..

Men.. Vi VANN.. Det är det viktiga... Med över 6000 poäng till laget som kom 2a!
Yes sir!


Annars så jobbar jag på i vanlig ordning..
16 dagar kvar till semester.. Den är kraftigt efterlängtad!!
7500:- Mallorca, 4a stjärnigt hotell, 2 veckor.
Värt! Det är vad man kan kalla för en date!


Börjar få riktigt fint hemma, vilket känns lövely!
Massage stol på plats, vägg dekorationer inköpta, blommor planterade, trädgården tilltoffsad!
Nu saknas bara: SOL!




Neh .. Jag e ledsen..
Jag skulle vilja skriva mer.. men jag måste faktiskt sova!

















ENKÖPING 2008





















AH MEN GONATT RÅ!

Inga kommentarer: