2008-07-05

Lördag..
En seg lördag!!

Planerna för dagen var att dra oss in till Grönan..
Men ni vet när man tittar upp mot himlen.. molnen börjar rulla närmare o närmare..
Och man känner att: neh.. det blir nog regn!

Så..
Vi har hängt med svärisarna hela dagen.
Och nu kalasar killarna hos m.a som har det ff ikväll.

Jag har noll ork.
Jag är slut som artist efter denna vecka.
Innehållsrik utan dess like..
Sjukt mkt på jobbet.. Sjukt mkt privat..
Det kan inget annat bli än virr..

Gårkvällen spenderades med Ahlis som var här på middag och lite mys.
"Bakade" paj och gick över till nr.3
Ahlis begav sig hemmåt och kvar satt vi.. ända in på små timmarna!


Jag önskar att jag hade en påse gottis just nu..
Så jag kunde krypa ner i soffan o bara njoooota!
Men inte en pryl har jag.. ska ni veta..


Jag saknar min gudis och har stora planer på att invadera Åkermans inom en snar framtid.
Hoppas det är ok.
Eller.. jag skiter i om det är ok, jag kommer ändå!




Igår när jag kom hem så möttes jag av en egen komponerad bukett!
Det tycker jag är väldigt romantiskt och rörande av min man!
Du är bäst.. Du vet alltid hur jag mår och när jag behöver lite uppskattning som mest!

























Vad mer kan man säga än:

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!

Inga kommentarer: