2008-07-19

JAG HAR KLARAT AV HELA ARBETSVECKAN!!:D

Känns dock som att jag bara har helg, i vanlig ordning.
Tar nog sin tid att komma in att kunna släppa jobbet.
Och JA, jag erkänner.. det finns lite jag kommer göra hemma gällande jobb.. Men jag måste verkligen.. O det tar mig inte allt för lång tid.. hoppas jag.


Mötte upp den där Mary efter jobbet.
Åkte och handlade, hem till mig för lite myskväll.
God middag, tjej snack, tv gluttning och allmänt surr om livet!
Hoppas du får det super bra i skaune!


Jag saknar min gudis nått enormt!!
Ska passa på att hänga hos Åkermans i veckan innan jag drar till Tunis och jobbar på brännan!
Det ska fikas nått brutalt!



Måste iväg och hämta kläder imorrn också.
Jag har ingen ork.. men vill ha min sommar tunika.. hua hua
Och kanske stan också, om jag vaknar i tid, vill säga.


Neh.. Sleep tight..

Inga kommentarer: