2008-07-06

Nu!
Nu är resan för sommar 2008 bokad!
Det blir inget mindre än Sousse i Tunisien!
2 veckor, raklång på beachen alá 30c +

Efter många om och men, mycket velande..
Så hittade vi en pang resa för 4850:-
Vi tänkte dra på en ospec, men valde till området sousse..
Sen la vi inte en krona mer, då alla hotell såg helt underbara ut, utom ett!
Men hamnar man där.. så får vi väll säga till att vi vill flytta, mot nån liten peng.

Förhoppningsvis hamnar vi på samma hotell som syster yster och hennes familj..
Det vore juh GULD!

Så.. Jag får spendera min semester med ärtan, andersson, syster, chokkan o knoppe!
Det kunde inte arta sig bättre än så!

Vill grabbarna ut på galejj och inte jag..
Så får jag helt enkelt drajva iväg till yster, om vi nu hamnar på olika places!
MYYYYSIGT!!


Den 25 Juli bär det av!
I´m leaving...
On a jet plane.. don´t know, when i´ll be back again!


























































































Tråkiga söndag, och det står städning och rensning på schemat.
Hoppas innerligt på att vi får upp spegeln och vår Da Vinci på väggen idag.

Inte mer med det!


Tjo tjo!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

guuud så sköönt det ser ut, sol o bad! härlisch gumman!!
Njuuut medans du e där, snart e det höst o kallt här hemma oxå.
Puss puss

Mango sa...

va ere som e så HIMLA kul?att ja ska bli slaktad??hahah!!

Nathalie sa...

jag vill hänga määäääääääääää!!
I need a paus me too!
Skulle vara sååå roligt om du kom över o våldsgästade oss gumman, du e alltid välkommen.
Miss u too, puss!