2008-07-20

20080717

Koko!

Ligger raklång i min soffa, nyduschad, magknip och pannknack.
Jag kan inte äta på uttran.. jag får piss ont i magen..

Pannknacket är självförvållat.
Men ack inget jag ångrar för det!

Gårdagen bestod av en tripp in till söder med E&E.
Vi va på snaps, där vi för övrigt hade rikligt med flyt. Det är rätt värt att vara tjej!
Satt o surra skit och efter en stund lättade vi på äsen och gick vidare på vad vi kan kalla
"bar gatan"
Så jella mysigt.. Det var varmt ute, gick o surra gojja..
Vart lite utomlands feeling på det hela!
In på Eken efter det.. Som btw bestod av en heeel del krusbärs!
Och det var kokhett!
Men det var mysigt ändå.

Till slut sa galoscherna stopp och vi drog oss till hemtrakterna.
Bestämde mig för att övernatta hos E, sagt och gjort!

Idag har vi inte gjort allt för mycket.
Umgåtts, kollat kort, vandrat ner till Uttran, käkat, åkt hem..

Och här är jag nu.

Känns välldans skumt att jag inte kommer behöva åka till jobbet imorgon..
VÄLDIGT skumt..
Men också skönt.. såklart!

Inte lång tid kvar tills jag möter värmen heller..
Helt underbart!
Ska försöka ta mig in till stan i veckan o inhandla lite shorts o sånt crap.



Well..


Arrividerci.

Inga kommentarer: