2008-10-14

150 inlägg.

Herrejesus.
150 ggr har jag satt mig framför dator, för att bara babbla om skit.
Facinert!


Veckan har hittils varit ok.
Hets och stress, men börjar bli van.

Igår efter jobb, åkte kontoret till restaurang kungsholmen för intag av mat och dryck.
Det var träävligt!
Speciellt med tanke på att jag träffade Alexandra med bebis magen och hennes Tino!
Ni såg jätte fina och fräscha ut hjärtat!!
Saknar dig!

Hemma igen runt 10, babbla med min karl, och sen ordagrant SKREK sängen efter mig.
Ärta tyckte jag stank sprit.
Hey vad vet jag.
En GT och ett par glas r´ö tjut.
Sitter fint!
Och jellar va lätt man somnar efter några glas!


Det var inte kul när klockan ringde imorse.
Iof är det väll aldrig det?

Dagen har haft späckat schema på la office.
jag vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop den här veckan.
Nu i helgen kan jag inte ens jobba hemma..

Fredag kommer svärisar och diverse släktingar på mat och fika och vin.
Lördag kommer ett helt gansger gäng hit och rockar båten.
Jag har inte den blekaste om hur många vi blir.

Och nu fick jag panik panik..
För jag skulle verkligen behöva jobba, iaf torsdag kväll.
Men jag måste ju göra smörgåstårta..

ååååååh TYPISKT!

How to do..


Ja..
Veckan innehåller för få dagar för min del.
Så är det bara!





Förrsten så ska tant bli kvitt sin äckliga hud, den 30.e ska jag till klinik och få hormoner.
Värt..
Och dessutom ska jag juh till min Marie samma dag, fast på kvällskvisten dårå!
Jag ska på weekend till Skaaaune!:D
MYYYYYYYYYYYYS!

Inga kommentarer: