2008-10-12

20081012

Jag kollar på sagan om ringen.
Vi ska tydligen ha marathon med denna triologi.
Snart är ettan avklarad.

jag har idag jobbat klart det jag kan.
Och inser att jag har en hektisk vecka framför mig.
Jag vet inte hur tiden ska räcka till riktigt?

Imorgon kl 18,00 så ska kontoret på melkers restauran, kungsholmen.
Äta godmat, umgås, surra lite skit and so on.
Det kanske blir trevligt, vad vet jag?


I veckan skall det också hinnas med att storshoppa inför nästkommande helg.
Ärta fyller år och det ska firas med smörgåstårta, öl, vin och en massa trevligt sällskap.
Det blir lite öppethus style.
Men vännerna bör komma efter 17, tycker jag.
Päronen och yster med familj får komma innan!


Jag ska tydligen äta nu dessutom.


Sandris, morotsbiffar är myyyyyyycket bättre än örtisar.
Jag lovar!



Ha´t bra!!

Inga kommentarer: