2008-10-11

2008-10-11

ÅÅÅÅÅH vad jag INTE är i toppskick!

Igår hade jag planerat att åka hem och fixa och dona, tvätta, byta lakan och sen sätta mig och jobba.

Men när jag precis stoppat i en tvätt o började pula så ringde sväris och frågade om jag hade ätit.. Och det hade jag juh då inte..
Så hon bjukka över mig på jordens godaste mat och rödvin!
Satt och surra skit, allt mellan himmel och jord, åt, drack och bara mös!

Vid 10 tiden gick tant hem och böt kläder, mötte upp pelto och gick o tog oss en cider på lokalen.
Mysigt att sitta o surra blajja!

Däremot var tant rätt död efter en låååång dag..
Så när jag kom hem så somnade jag på två röda!


Dock innebär gårdagen, att jag måste städa och dona idag.
Och jobba.
Jag vill inte.. Men måste la.. annars måste jag jobba imorrn.. o då kommer jag tycka jag va dum som inte gjorde det idag.

de så!




ska nog ta kaffe o cigg.. o sen får vi se när tant drar igång snabeldraken.

Inga kommentarer: