2008-10-17

Pyssel

Tant är nydsuchad, påklädd, lite maskara på, halv färdig med jobbet ( kan man bli hel färdig? )
och har dessutom dekorerat smörgåstårta nummer 1.

De andra 3 ska nämligen göras idag.
Efter det att gästerna har gått.

Idag blir vi 10 pers som ska äta smörgåstårta och fira ärta.

Imorgon blir vi säkerligen 30 + som kommer hit.
På 3 smörgåstårtor.. Oh herregud..
Jag undrar om det räcker.

Vi måste nog handla mer!

Jag har jobbat hemma idag.
Annars hade tiden verkligen inte gått ihop!


Jag vart väckt av ena "E" imorse. TVÅ GÅNGER, klockan SJU, när jag skulle få sova till ÅTTA!
Jag vart så arg..
Så arg att när jag somnade om, drömde att vi var utomlands och jag lacka ur totalt!
Skrek åt henne, drog till en bar, söp mig full, gick tillbaka och inväntade ett förlåt.
HAHA!

Den ni!


Jag känner stressen.

Tror jag måste ta ett glas rött.

NU NU


Tjo!

Inga kommentarer: