2008-10-11

20081011 / 3

Tant är klar med sista maskinen tvätt.
Nu återstår bäddning av säng.

dammsuga får ske imorgon.

Har hunnit jobba lite grann, men måste jobba imorrn med..
Om jag inte bestämmer mig för att jag har skit tråkigt och gör klart allt inatt.

Klockan har hunnit bli över 23.
Sinnessjukt!

Hungrig är jag. En macka och nudlar är dagens intag.. Och efter fysisk aktivitet - hård städning, så räckte det tydligen inte riktigt till.
Men ingenting lätt att slänga ihop finns i detta hus.
Doh!


Känner mig rastlös, uttråkad, men samtidigt orkar jag inte göra någe.
Har blitt erbjuden att åka o kolla film med grabbarna bus inne på söder, men det orkar jag inte med.
Blivit erbjuden att bli hämtad för att åka och fika med min skånevän, men det orkar jag inte heller.
Studds på närhaket var det som igentligen var planerat.. men efter många om och men, så orkades inte det heller.


Så.
Jag sitter här nu.
Och glor..


Tända lite ljus kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänd ett ljus o låt det brinna! låt aldrig hoppet försvinna.