2008-10-05

20081005

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Händer!
Titta på dig själv i spegeln: Jao
Gnälla: Absolut.. Vissa tycker nog jag gnäller mest jämt.. Syyyyyyynd!=D
Skrika: Aldrig
Sova: Jo, men för lite
Ha ångest: Mmm.. Ofta!
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Bara när jag självmedicinerar mot halsont! haha!
Vilja dö: Ähum.. nej!?
Drömma mardrömmar: När jag var yngre.
Drömma sexdrömmar: Det händer säkerligen!
Ta droger: Absolut inte!
Försöka vara annorlunda: Jag Är annorlunda?
Klä dig i svart: Oftast
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Det var några år sen.
Röka: Jovars.
Ha sex: Händer!
Ljuga: Hatar att ljuga, så oftast inte.
Hata folk: Finns några jag tycker mindre om, men hata.. njae..
Lita på folk: Finns inte många..

VEM:

Saknar du: Just nu, ingen
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Ärtan
Vill du slå: Ingen?
Kysste dig sist: Ärta!
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: Ärta
Vill du prata med: Sandris
Skrek du på sist: Ärta
Vill du vara som: Ingen annan än me my self and i
Sårade dig sist: Oj.. minns inte..
Vill du bli galet full med: Galet full har jag ingen lust att bli!
Gjorde dig riktigt glad senast: Ems!
Fick du sms från senast: M.E från jobbet
Ringde dig senast: M.E från jobbet
Är snyggast på jorden: Ja ni.. det där va klurigt.. får nog ta o säga.. äh.. jag säger ingenting..

HAR DU:

För många vänner: Fåtal vänner, mååånga kompisar. Så nej.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Struma
Någon skada: Nej
Färgat håret: Oh ja, sen 12års ålder!
Brutit några ben: Nej, inte än.
Några piercings: Navel,läpp,tunga,näsa, öron. Dock bara tungan och öron som har smycken. Känner mig lite för gammal för sånt kraffs.
Egen dator: 3st
Bra självförtroende: Dagliga svängningar.
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, men det kommer!
Bjudit ut någon: Jo
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Jo, ett handplock
Stulit någonting: Ja, men det var läääängesen
Lämnat landet: Ja, såklart!
Tuttat eld på nått: Inte vad jag minns
Gjort något olagligt: Vem har inte brutit mot lagen, Nångång?

HUR:

Går du: Jag antar att jag går som mig själv..
Svarar du i telefonen: "shudelulu", "Joanna", "heeeej!"
Fördriver du tiden: Bloggar, Läser,Små glor på tv, pratar i telefon
Mycket pengar har du: För lite.. Alltid har man för lite!
Tjänar du pengar: Jobbar och sliter!
Ofta diskar du: Plockar ut o in i diskmaskinen några ggr i veckan..
Ofta städar du: Mest jämt.
Många stör du dig på: Ett handplock
Ofta träffar du din familj: Då och då..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Det är jag ju redan, jag är juh jag, och jag är något. Det är väl du med?
På gud: Njae.. jo... nee.. jag vet inte
På rymdvarelser: Klart
Att folk tycker om dig: Både och, hoppas jag? Annars vore det någe skumt..
På ett liv efter detta: Jo.. kanske det
Att fiskar kan tänka: Det vet i faen!
Att du kommer leva länge: Jag hoppas, om inte annat?!

Inga kommentarer: