2008-10-27

20081027

shudelulu!

Hemkommen efter hektisk arbetsdag och fotbollsmatch.
Ni hörde rätt.
Joanne har varit och sett Aik-Örebro inne på stadion.
Och för er som följer statten, så vart det 2-1 till Aik.
Säga vad man vill om råttorna.. Men deras klack är rätt häftig.. Kan tänka mig att den är ännu grymmare när det är såndär.. ah.. vadfan det nu heter!

Imorgon vankas det hockey.
Och jag LIGGER EFTER arbetsmässigt..Och skulle behöva jobba.
Men ja..
Jag är uppbokat och får försöka hinna med så gott jag kan.



Gårdagen bestod av den ÅTTA TIMMAR långe pestens tid.
Helt ärligt talat, så kan man lätt dra ner den till 2.
Utan problem.
Efter det vart det jobb och sen säng.

men men!


Roslagsbanan har börjat rulla oftare, vilket resulterar i att jag inte måste sitta och häcka i 30 minuter på sthlms östra.
FINALLY!


Neh..
Jag ska nog ta en natt cig och sen borsta nötter, krypa ner i sängen och invänta älsko som är på träning. Han är alert och duktig han.

förresten så hade vi sm i fyllekäk här i lördags.
Koldolmar, b&j glass, havreboll, pizza, pizza sallad.
Inte undra på att man blivit fetto!?

nu kommer min man.
Jag hör han!!


Förresten.. jag provade ärtas målis utrustning i lördags natt också.
bilder kommer, jag lovar!

Inga kommentarer: