2008-10-02

2008-10-02

Det är amoniak invasion på kontoret.
Vårat kylskåp har brakat och nu stinker det helt sjukt mkt.
Detta påverkar inte bara dålig odör, utan hela min röst.. Och det värker i mitt bröst.

Det tar säkerligen en vecka innan vi får ny kyl dessutom.
Tack för att jag köpt smör och ost odiverse kylskåps produkter imorse.
Stort tack!



Jag ska igentligen på nått event tjaffs efter jobbet.
Men just nu känner jag absolut inte för´t.

Tant vaknade nämligen strax innan 03,00 inatt av en mensverk utan desslike.
Jag jämrade mig, vred, vände, väckte ärta o fråga efter vetekudde.. upp o hämta värktabletter, jämra och somnade om efter 45 minuter..

Det innebar en stor rubbning av min tänkta helnatt.
Jag behövde verkligen SOVA.. inte ens det får man göra.
What the fuck..


Sandris, du är en oturs förföljd människa.
Jag tycker att jag har otur här i livet, vad gäller hälsa o annat kraffs.
Men senaste tiden, har du tatt mig med hästlängder..
DIN STACKARE!!! =(



Neh ni.. nu är min paus över här, och ska återgå till att göra lite nytta.
Även om jag för tillfället önskade att jag var hemma och plocka undan, tvätta och bara MÖS.

ICKE sa nicke!

Jobba jobba jobba jobba!

Inga kommentarer: