2008-10-01

20081001

2 Timmars sömn natten till idag.
08.00 - 02.00 satt tant och jobbade.
ARTON TIMMAR!
Ni kan iof räkna bort en timme.. jag åt ju faktiskt både lunch o middag.. o kisspausade några gånger!

Soma 3, vaknade 5.
Jag kände mig allt annat än STARK imorse.
Jag lovar!

Jag ska gå och sova efter Idol tror jag..

Ryggontet har blivit MYCKET bättre.
Jag kan röra mig, böja, vrida, gå, stå, sitta och ligga!
Och för er anonyma i föregående inlägg:

Jag är INTE Gravid!

Jag är finnig, mensig och har en kota som belastas i min rygg.
Så.
Då har vi det avklarat!=D



Ber om ursäkt för mina ur usla uppdateringar..
Men jag har ordagrant jobbat ihjäl mig.
TRÖTT, KONSTANT!

Jag vill bli pensionär.. eller neh..Fel sagt.
Jag vill gå i förtidspension.

Får jag?
Snälla?



Dulledun slogde i sitt huvud igår, efter att ha härjat i sängen..
LILLA UUUUUUUUUUUMMAN!
Tant Joannis kommer och pussar på dig snart!
Älskade unge.. jag saknarej!


Jag har mer o skriva, men pallarente..
Tar´t nån annan da!


Marie..
Snart bär det av för dig..
Och jag vill bara att du ska veta..
I´m gonna miss you!!

Men jag kommer o hälsar på.
Tro inte att du blir av mig bara för att du är några mil bort!=)








Tjo tjo

Inga kommentarer: