2008-10-25

20081025

Idag vart det kort och gott en hel dag med min x fru "E".
var uppe vid halv 10, sovit 8,5 timme. Det är juh RENA sovmorgonen för en som brukar snitta en 5timmar!
Dock kändes det i ryggen.. att ligga så länge!

Duschade och packade och sen bar det av till Huddinge hallen!
Där drog vi 15 vänder i motionsbassängen, bastade bastu och ångbastu, drog en solning i ur kassa solarier och efter det tog vi en vända nere i centrum med tillhörande lunchning.

Färdig shoppade och ätna drog vi oss hemmåt och landade i mi casa för ca 1timme sen.
Har myst med ärta, plockat undan lite smått och nu degar jag mest.

Ärta är nu hos en polare och ska åka och bowla.
Mot hans vilja.

Han hade sett fram emot en lugn myskväll med sin sambo.
Och inte mig emot!
Men trots att jag förklarade att jag likaväl kan vara hemma med min älskling som att gå ut o träffa folk.. Så tyckte han att jag skulle på med dansmackorna, för att han får dåligt samvete om jag vill göra något och gör något annat.
Så var inte fallet.
Jag hade gärna varit hemma.
Faktiskt.

Men nu ska det ut på närhak och studsas.
Tror dock inte att min kropp och själv, efter simningen, kommer att vara sådär alldeles jätte rolig.
Återstår att se!


Kläder måste på också.
What the fuck ska man ha på sig..
Ingen som vet.

Trött.

Inga kommentarer: