2008-10-06

20081006

GODKVÄLL!

Jag är piss trött! Jag somnade inte förrens efter 2 inatt, vilket resulterade till en oerhört trött tant när klockan ringde för väckning.


Dagen har bestått av att dels hålla utbildning och dels jobba ihjäl sig.
Ändå så har jag jätte mycket kvar att göra.
Skulle behöva jobba här hemma.. Får se om jag får lite energi såhär efter middagsintaget.

Det har börjat en ny serie på 5an.. O det handlar ju om kryssning dårå..
Vilket får mig att inse att det snart är dags att ta sig en båttur snart.
Jag och tjejerna är rätt bra på kryssande, det skall gudarna veta!



Men.. ha´t bra!

Fåtal bilder från helgen..
Innan vi kom på riktigt party mood.
Man kan kort o gott säga att det var lite utav förfestandet, helt enkelt!







Vackraste "E"

Tant med drink


Svänger sina lurviga


Och det gör E med!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Söta ni e!! jobba inte ihjäl dig, det e lixom inte värt d.
puss