2008-10-24

2008-10-24

ÅHÅ!
Here i am!

Tant har ätit, slängt en tvätt i maskinen, satt på sig mjukisar och bunkrat upp framför tvn.

Det ser lite halv stökigt ut i huset.
Lätt fixat, men jag ooooooooooooorkar inte!

Jobba var på schemat.
Men inte nu.. för DET, det orkar jag inte!!

Har snittat typ 5 timmars sömn per natt, hela veckan.
det är inte så lämpligt.

Imorgon ska ev. jag och E till simhallen!
Där ska det simmas bort alla godisbitar jag lär stoppa i mig ikväll, ta en solning and so on!
Efter det vankas det huddinge c för lite kläd gluttning osv.
Mys mys!
Vad kvällen har att erbjuda, har jag dock ännu inte riktigt beslutat mig för.



Ärta är jätte arg på mig.
Den 15e ska jag ta med han på överraskning.
Vad det är kan jag juh såklart inte säga dårå..
Han TJATAR SÖNDER MINA ÖRON!!
Men det är skitsamma. Jag vägrar!


fullt ös närmsta veckorna framöver!
HUA LIGEN!


SNART!
SNART, ÅKER JAG TILL SKÅNE!
uts uts uts uts uts

Inga kommentarer: