2009-08-17

AJ AJ

J*vlar vad ont jag har i magen nu..
Jag trodde likssom att allt var klart, men så var inte fallet.
Jag har ont ont ont..

Gårdagen spenderades hos Åkermans.
Vi käka sen lunch, myste, käka middag, drack kaffe i mängder och myste mer och sen fick tantalon skjuts hem.
Kollade en film, The Holiday ( som föröverigt var sjukt bra! Har helt missat att se hela innan.. )
Sen vart det bingen för hela slanten.

Väntar på maten här..
Håller på att svälta, då jag inte ätit ett jota på hela dagen.
Pucko som man är.


Så jag är hungrig och har ruskigt ont i magen på samma gång.
Skulle jag haft bil nu hade det blivit en vända till apoteket o hämta ut mina citodon.. Men det har jag inte nu, och heller absolut ingen ork till att gå.


Skulle myst med min Acke idag, men vi får försöka ta det imorgon.

Ett av jobben jag sökt ringde idag.
De hade ställt nya krav till rekryteringsbolaget, så det är bara droppa det jobbet då.
Trist.
Bara söka vidare.
Börjar bli less på att inte ha jobb nu faktiskt.


Nu får maten bli klar.
Jag måste äta, nyss.

Inga kommentarer: