2009-08-24

AJ!

Somnade vid tre och vaknade halv 6 av att det smärtade enooormt i halsen/öronen.
Nu får vårdcentralen ÖPPNA så jag kan få åka dit och kolla om jag åkt på halsfluss eller öroninflammation...
(halsluss mer troligt)

Känns dock SÅDÄR att jag måste åka till Tullinge och inte har en bil.
Men som tidigare nämnts i bloggen vägrar jag byta till kommunens vc, de är inte ens hälften så bra än Tullinges!

Vill inte svälja.
Vill inte, vill inte, vill inte!

Petade i mig en citodon, vanlig ibumetion biter inte på den här smärtan..

Inga halstabletter, inga mucoagin, ingenting.
Ren och skär smärta är det som finns.

Snart blir jag väl yr och kanske kan somna nån timme innan det är dags att ringa.

Jag blir så arg!

2 kommentarer:

Madde sa...

Å herregud hur kan du tycka tullinges vv är bra??!! Det är den mest opålitliga och sämsta stället jag någonsin varit på. Dom har ju gjort fel på sååå många nu att det är helt sjukt. Själv har jag bytt tillbaka till storvreten för i tullinge är dom mongo.... ta någon annanstans om du vill ha rätt behandling. När jessika hade halsfluss sa en läkare bara att hon skulle stretcha ut nacken öööö ja så bra va han lixom...
Kram

Revyn sa...

Men ere sant!?
Shit.. Aldrig hört.. :S
Jag har alltid fått kanon bra läkare på Tullinge VC, alla har verkligen varit jätte engagerade och följt upp allt.. Samma idag, inga konstigheter alls..
Hon måste ha fått nåt riktigt stolpskott stackarn!=( Har inte hört nått skit om Tullinge alls innan heller, däremot vet jag två fall som lett till dödssjuka från salems vc, så jag vägrar skriva in mig där.. usch! Hoppas du kryar på dig också gumman, såg att du hostar och har dig=( Kram!!