2009-08-10

Tjockis!

Jag har blivit en tjockis.
Eller rättare sagt, mer tjock än innan!
Efter en månads SKIT och H*lvete är jag snart uppe på banan igen.
Att vila och sova till o från i en månad ökar likssom motivationen och orken, mest bara kvantiteten!

Känns som sagt som att det blir lite bättre för varje dag.
Och jag längtar galet mkt till dess att träningen drar igång igen.
Ska försöka börja ut och gå oftare nu också, så man får upp flåset.

Aldrig mer att jag vill må dåligt såhär länge.. Det förstör!

Till Thailand ska jag vara snärt.
Det blir sallad för hela slanten, om så måstes.


Har varit på intervju idag.
Det gick okej, trots att jag ordagrant irrade runt som en vilsen gnu för att leta efter ett nummer som ens inte fanns.
Snacka tufft.
Så efter många irrvarv och med svetten lackandes så var jag framme.

Efter det var tanken att jag o sandris skulle käka lunch.
Men med tusen pers i den lilla butiken gick det inge vidare bra.. Stackars tjej!
Helt ensam och massa jobbiga människor.


P och M kom o hämta mig och jag körde hem.
Imorrn blire intervju och övninskörning igen.

Jag vägrar kugga en gång till, så ere bara.


Ser förresten väldigt läskigt ut att göra Botox.
Något jag aldrig någonsin kommer till att göra.
Människor blir rynkiga med åren.
Rynkerna visar att man levt.
Jag blir gärna gammal och rynkig.

Inga kommentarer: