2009-08-25

Bättre.

Det har redan blivit bättre i halsen och det är ju kanooon!
Har inte alls lika ont och känner mig meget piggare än gårdagen, som i sin tur bestod av att sova mest hela dagen till och från.

Vid 11 rycker kom Ludde och Ajko o hämta upp tant.
Vi tog en sväng till Skäris för lunch och shopping till L.
Är det inte bra typiskt att man hittar massa fint att fylla garderoben med när man inte har pengar till det?
Jo.. Det tycker jag allt.

Därefter vart det kungenskurva och sko tittande och sen hem igen.

Har duschat, dragit på kaffe och målar naglarna.
Smooth and fresh.

Pratat min halva dos av Gonza för idag och sitter nu o filurar på vad jag ska göra.

Det finns ett städ behov i detta hem.
Om inte min damsugare kommer hit snart blir jag sur.
På riktigt sur.
Jag vill städa grundligt, med mopperi och hela kalaset.
Och vika ångesthögen och sortera.

Får se när jag får ryck helt enkelt.


Ska ringa min karl o se om han ska äta hemma idag.
Kanske ska sleva ihop en chorizo gryta om det duger för herrn.



Tjillevippen för nu.

Inga kommentarer: