2009-08-22

Smittad!=(

I Tisdags var jag en sväng förbi en ny hemkommen fru.
Hon var i sin tur snorig med halsont och hosta.
Men jag tänkte ju självklart att det redan är utbrutet och inte smittsamt.
Ack så fel man kan ha.
Jag sitter nu i soffan, har proppat i mig mucoangin och ett par koppar té med honung.
Jag har ONT i halsen.. Och självklart gommen. (när jag blir sjuk får jag ont i gommen, medans andra normala människor enbart får halsont.)
Känner att det kliar i schucken och hur ögonen tåras.
Feber, välkommen feber.

Dagen har bestått av ams.
Mötet tog hela 15 minuter idag..

Därefter vart det en sväng till Tumba C och därefter lunch med frugan.
Vi catcha upp lite och gick sen hem till mig för tv, spel, middag och snicksnack.
Tack för ikväll gumman!

Ärt är på fekke med grabbarna och jag sitter som sagt här och blir arg för att jag håller på att bli sjuk.

Ska försöka bli tröttare än vad jag är så jag kan gå och knoppa.



Har pratat med Gonza som är på jobbet och kämpar.
Imponerande att du vågar. På riktigt!


Neh, lite tv på det här då.

Inga kommentarer: