2009-08-13

Glömt mobilen.

Har lyckats glömma min mobil i pappas bil.
Hur klarade man sig förr i tiden?!
Inte för att jag väntar mig att kungen ska ringa, men jag blir likssom helt handikappad.

Så ni som läser det här och vill prata med tantalon, ring ärtas telefon eller hem till mig!

Har kört närmare 14 mil idag.
In till stora staden, ut till kungenskurva, södertälje and so on.
Mellan landade hos mamms och papps på en kaffe och lämpa av matvaror innan vi drog vidare på en liten rutt.

Det känns bra.
Känner mig rätt säker bakom ratten.
Dock känner jag mig inte säker i Södertälje.
Kanske för att det var där hon kuggade mig, den elaka tanten.
Jag vill I.N.T.E få henne igen.
Och jag vill I.N.T.E kugga igen.
Inte heller få de läskiga påfarterna som finns där.
En är hemsk, en annan har jag mer förståelse för nu än då, så hellre den.
Men vad vet jag..
Bara jag inte får någon som LETAR fel, som precis hon gjorde.
Svåraste rutten i hela Södertälje.
Inte sjysst.

Kommer ihåg att Daniel på körskolan som jag körde med EN gång sa:
" Får du en riktigt grinig person som har en dålig dag så kommer du få polisbacken och den här rutten "
Såhär i efterhand; Han hade rätt.

Nu vill jag ha en trevlig person som är positiv.

Jag tom planerar att prata golf om det så krävs.



Men än är vi inte där.

Jag får inte kugga den här gången.
FÅR INTE!!



Dagen har iaf till största del bestått av bilkörning.
Var på möte på ams på fm.. En HEL KVART tog mitt möte.

Hem och rensa upp i köket och slängde in en tvätt för att sen ta det lilla lugna.


Imorgon ska jag på middag hos mina päron.
Det blir krabba.
Krabba, räkor och trevligt sällskap.
Bra va!
Ärt lär bli hemma, han tål ju inte skaldjur den lilla rackarn.
Stackarn.