2009-08-06

Duktigt

Det känns som att jag hunnit med massor ikväll trots min extremt långa fikapaus hos svärisarna.

Har varit nere o handla.
Satt på en maskin tvätt, hängt tvätt, slängt ren tvätt i rena tvätten högen.
Fixat lite i köket, slevat ihop en pastasallad, torkat av lite här var and so on.

Det ända jag har kvar på dagens to do lista är att söka lite jobb.

Inväntar ärt med sällskap för en film.
Jag hoppas det blir nått bra.
Annars lyser jag med min frånvaro från dumburken och gör något roligare.
Det är så!


Har pratat med Sandris och konstaterat både det ena och det andra.
Bla att det är väldig tur att bomullsleggins är på tapeten.
För vem vill svettas i sina nylonstrumpor och glida runt?
Inte vi två iaf.

Jag var säker på att jag skulle vara hungrig igen.
Men nej.. Inte just nu.
Märkligt.
Dagen har bestått av tre potatisbullar, en bulle och en halv pizzaslize av Oes pizza.
Märkligt.
Jag som konstant gnyr så fort jag inte äter regelbundet nu för tiden.
Märkligt.

Har ni tänkt på hur mörkt och hur kallt det börjar bli på kvällarna?
P i s s k a l l t
Klockan är straxt efter tio.. och det är becksvart.
Är sommaren på riktigt såhär kort i Sverige!?
PÅ RIKTIGT deppat.

Tacka vet jag när det blir mörkt förrens 12.
Då kan man mysa på altanen.

Det positiva i det hela är väll att man kan somna fortare.
Om man nu känner för det.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL HA VINTER, HÖST OCH RUSK!!!! HEJ MITT VINTERLAND NU E JAG HÄR, LALALALALLALALALALLALALALALALLAALLALALALALALALALALALLALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALALAL