2009-08-03

Det är Måndag.
Måndag som brukar vara en tuff och jobbig dag för de allra flesta i detta avlånga land.
För mig har det blivit som vilken annan dag som helst.
Jag måste snart hitta mig ett jobb.
Men det är svårt och tufft tydligen..

Lördagen bestod av kräftor, kräftor,kräftor!
Hur fint är det inte!?
Familjen Schüler och deras respektive inveg alltså deras balkong en gång för alla!
Väldigt trevligt!

A och H kom förbi en sväng och lämnade oss vid 2 tiden.. Då var jag trött..
Trött och en ond huvudvärk som inte gav med sig.

Hela helgen har jag störts av massa ljud utanför, så att sova då man ska sova, på natten, har inte varit ett bra alternativ inte..



Jag har ännu inte ätit middag och nu ska vi svissa ihop nått snabbt här hemma.
En storhandling skulle sitta rätt fint på plats just nu.
Dessutom har jag en miljon pantflaskor som jag behöver åka och panta, nån som känner sig som en frivillig chaufför!?
De tar plats plats plats plats!



Nu måste jag hjälpa min karl.

Inga kommentarer: