2009-08-24

Pencillin och Citodon!

Jahapp, tantalon har halsfluss!
Och ett crp, sänka, på 76, trots citodon intag imorse.
Tror att läkaren tyckte jag var rätt frisk för att vara så sjuk.

Nu har jag iaf påbörjat en pencillin kur, så om nån dag eller två borde jag inte ha så j*vla ont i halsen längre.
Det känns tryggt!

Snacka om dåsig man blir när man "stress sover", när man vet att man ska upp och ringa samtal, vila och sen ringa igen osv.

Drömde en föga stund att jag kom hem hit till huset och ärta höll på att packa.
Vi skulle tydligen separera och jag förstod absolut iiiingenting.
Försökte prata med honom, men han var fast besluten.
Happ.. Tårarna rann och frugan kom ner hit och såg mig helt förstörd.
Hahaha!
Herregud vilka skumma drömmar.
Var nästan förbannad på honom när jag vaknade.. Lite i stil med " vad f*n har jag gjort dig!?"


Har förmodligen lyckats smitta herrn i huset, han gnäller om halsont.
Hoppas till det fakto att det bryter ut rätt omgående på honom, så att vi äter pencillin samtidigt.
Så slipper man gå och smitta varandra i omgångar.


Har samtal att ringa, men orkar inte riktigt ta tag i det nu..

Ska nog se om det finns kaffe i termosen, ta en cigarett (för det är kanon när man har halsfluss har jag hört..)
och sen försöka sova en stund.
2,5 timmas sömn är inte mkt att hänga i gran!

Inga kommentarer: