2009-08-12

Lång dag.

Efter en sen kväll/natt spenderat med Gonza, ärt och b, så vaknade tant idag vid halv 11.
Det är alltså ungefärliga fem timmars sömn.

Vi drog en trip o kolla påfarter i tälje, vi käka glarre och sist med inte minst körde cash hos oss.
Det gick ju bra.
För vi är bra,
När vi ser vad vi gör för tecken.. vilket hände mest aldrig.=D

Kl 1 hämtade mina päron mig, sen har vi varit på utflykt till halv åtta!
Jag har övningskört många många mil och många många timmar.
Och det behövdes.

Imorgon är det ännu ett möte på ams, sen blir det mera övningsköra.
Dock blir det i tälje.
Jag gillar inte att övningsköra i tälje.. Det är p.i.n.k tråkigt rent ut sagt!!
Men vad gör man inte..
Om jag nu ska sätta nästa uppkörning måste jag väll köra köra köra köra..
Så ere.



Gonz; Hoppas du tar det lugnt på vägarna inatt! Och du kommer fixa det där GALANT!



Yster med familj är i Tunisien.
Lö och co är på Mallis.

Jag är inte avis alls.
NEJ NEJ NEJ

Inga kommentarer: