2009-08-26

Törnrosa.

Gonza.. VAKNA!!

Precis som ni förmodligen förstår, inväntar jag att Gonza ska vakna ur sin törnrosa sömn.
Hon hade fått för sig att vara vaken heeela dagen trots en hel natts jobb (jag förstod nästan att det inte skulle gå.. haha!) eller iaf bara sova en liten liten stund.
Förgäves har jag med andra ord försökt ringa min rödtott. ;)

Vaknade halv 7 imorse av jordens hostattack.
Upp, hostmedicin, la mig på soffan och somnade om.
Riktigt fint!
Vaknade och kände mig rätt pigg.
Huvudvärk och liiiite ont i halsen, annars ere likssom helt okej!:D


Ska sätta mig och söka lite jobb här under dagen, plocka lite här hemma och förhoppningsvis träffa Gonz.


Skulle behöva införskaffa en höst jacka..

Inga miljoner på lotto vann jag heller.
Typiskt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
taack <3<3

Kul att hitta dig oxå :) :)

ja jag har inte haft blogg så länge men e skitkul,Gillar att spana runt oxå ;-)

Hopaps allt e bra! KRAMISS!!