2009-08-26

Dagen.

Haft en riktigt seg dag idag.
Har sökt jobb, haft besök av Broberg med son på fikamys och bara hängt.

Hela comhem låg nere hos oss i flera timmar, så jag har varken kunnat kolla tv eller gjort någonting av det som jag faktiskt hade tänkt att göra.
(Söka fler jobb blandannat)


Imorgon vankas det ams och sen hem till Ludde och kirra hennes burr.
Jag hoppas det blir bra och att jag inte ställer till det för damen ;)

På fredag ska jag på arbetsintervju, ska bli intressant!;)

Känner fortf av halsen lite grann och hostan gör sig påmind då och då.
Vill bli helt frisk så jag kan komma igång med träningen igen..
Nästa vecka smäller det!;)


Ärt är hos Alex och bygger.
Saknar honom och ska pussa på sattyget när han kommer hem!;)


Äh men söka lite jobb till vare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenixen! vad tränar duu för nåt? KRAM!