2009-08-05

Mina hormoner är inte i lag.

Jag går runt som en finnig tonåring och ena sekunden är jag jätte varm inombords medans andra sekunden bjuder på känslosvall och ängslan.

Behöver en balans.

Eller en himlans massa pengar så att man iaf kunde ta sig en tripp till varmare breddgrader för sol, bad och avnjutning.

Lördagens lottorad gav mig 22 kr.
Det är att gå back 53 kronor.

Min syster fyller år om några dagar och det skall firas med joannisens smörgåstårta deluxe.
Funderar på om jag ska ta mig dit på torsdag och förbereda och sen sköta dekoren på fredag.
Jag ska ju på möte på arbetsförmedlingen kl 2 på fredag.. kan bli tight om tid annars..



Återigen sker saker som jag inte riktigt tycker är okej.
Det här året tar musten utav de flesta i min omgivning..
Det är inte kul nånstans.

Vill ha det rofyllt, lugnt, stabilt och glatt.



Nån som har nån mille till övers?

Inga kommentarer: