2009-08-01

Efter att inte ha gjort mer än att laga mat, äta mat, kolla tv, varit i diskussionsforum, vikt handdukar och pratat med vänner i telefon, så har det inte hänt så mkt sen sist.

Jag ska alldeles snart gå in o damma av byrån och nattborden i sovrummet och byta lakan.

Får se om jag har nån ork att göra något mer än så för idag/natt.

För övrigt krafitgt imponerad av Gonza som just exakt i denna stund står och sprutar ner sina väggar i hallen med vatten,för att snart ta tag i spackelspaden.
Klockan är ett.
Kvinnan har jobb, familj (läs trotsig tre åring) och lär inte hamna i säng förrens halv 3-3.
Jag är meget imponert.
Fullt ut!



Neh.. Jag ska väl kirra sovrummet då.
Och ringa min man.
För jag tycker mig se badrummsdörren gå upp.
Jag blir lite rädd då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh spökar det hos er ? :) Spännande isf ;) allt bra med dig? Hur går det med allt ? (du vet ;) )

Här kommer länken , http://pierreohman.blogg.se/ Dra ner på sidan . Fick en chock , visst så varnar hon för starka bilder men man räknar ju inte med att se det där . =) (Man kanske är känslig också hehe) KRAMS / Z