2009-08-06

Hetta.

Det har varit extremt varmt idag.
Varmt, skönt och svettigt.

Hörde lillsmulan gorma på gården vid halv 12, så jag gick över till svärisarna och drack kaffe, lapa sol, åt bulle och bara var.
Kom hem för en timme sen och har hunnit sätta på en tvätt, lagat mat, ätit och duschat.

Man blir bra seg av sol..

Vart inget av att åka till yster.. Jag har ju nada o åka på och dom där sms biljetterna kind of ruinerar min telefonräkning.
ME DONT LIKE AT ALL.

Men imorrn efter arbetsförmedlingen drar jag direkt till henne och hjälper till i bästa mån.

Har ens inte köpt present ännu, kan va en idé och göra det imorrn då kanske!?

Ska som sagt var till af imorgon också..
Känner mig inte riktigt helt hajj på att åka dit.. Men måste ju.
Rätt galet att alla under 24 eller om det nu är 25, måste dit en gång i veckan, medans resterande får skicka sina jobbsökningslistor då och då.
Inte för att jag tycker det är värdo att gå dit, utan för att det går PENGAR varje gång jag ska dit.
PENGAR som jag behöver till annat..

Men nu är det som det är.
Tydligen.

Jag behöver mig ett jobb snarast.
Så är det.


Funderar på att pallra iväg röven ner till centrum för att inhandla diverse varor.
Mjölk, kaffe, bröd osv..
Och SÅ sugen jag varit på pastasallad så länge..
Kanske blir det lite fresh ingredienser till nått sånt också.
Vad vet jag.


Är helt off och känner att jag bara behöver vara mig själv ett tag.
Det har varit skönt och är det fortfarande.
Tror inte jag riktigt landat än.
Men frammåt går det.
Och det är ju bra?


200 dagar till Thailand.
Det är värt.
Riktigt värt!


Cig, borta hår och gå.
Låter väll ok

Inga kommentarer: