2009-08-14

ÄNTLIGEN!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är joannisens körkorts dag, hurra hurra hurra!!

Jag har det ÄNTLIGEN!
FINALLY körkort!
Tre månaders intensivt kämpande och nu har jag lappen.
Om några dagar kommer det riktiga kortet.. Mitt KÖRKORT!:D

Så nervös som jag var idag, har jag nog på riktigt aldrig varit.

Två toalett besök och hundra hulkningar senare tog jag mitt till Tälje.
När jag satte mig i bilen var jag så nervös att jag hade en genomsusande ge-upp känsla i hela kroppen.
Jag hade på riktigt god lust att säga till gubben att: Jag skiter i det här, jag pallar inte, jag vill HEM!

Men jag bet ihop..
Och tur var väll det!

Fick den läskigaste påfarten, men jag klarade den minsann!
:D


När jag sen var på väg mot tåget ringde Gonza.
"Vart är du!?"
"På väg till tåget, jag har tagit körkort!!"
"JAG VISSTERE! Men du.. Jag är ju här nu!"

Jag fick med andra ord köra Gonzas läckra rejser ådi hem.
En lycklig rejser brud satt tillsammans med sin rödtott och kind of små-log!
TACK GUMMAN!!:D


Nu sitter jag och väntar på tantalon nummer två efter att ha käkat CHRABBA hos mina päron.
Jag ska ut och ta mig en sväng om med tantalon som kanske tom ska ta sig en bira.

Och nästa lördag ska jag vara fyllechaffis till grabbarna bus.
Hajja den.

Jag FÅR faktiskt köra bil.
HELT ENSAM om jag så vill!!

Behöver jag säga att jag är glad, lycklig och väldigt seg efter att min extrema nervositet har släppt!?



Tack alla pärlor som stöttat mig!;)


Neh..
Ska väll ta mig ett glas cola eller nåt i väntans tider.

Tjo och hej!

Inga kommentarer: