2009-07-27

2009

År 2009.
Året som hittils inte blivit så som man hoppats.
Året som inte allt för många kommer att glömma.
För mig, ett tråkigt, tungt och dystert år, hittils.

Självklart har det funnits ljusa punket också.. En del riktigt riktigt bra stunder.
Men om man ser det till sin helhet, så har allt som inte ska hända hänt.
Nu hoppas vi på att det är över.
Att karusellen slutar snurra, stannar, landar och håller sig på marken.

Jag likssom inte orkar en grej till.

Nu får det vara nog, nu får olyckor sluta hända.
Jag blir matt.
Matt och ledsen..

Imorgon bär det av dit.
Jag hoppas det är absolut sista gången.
Inge mer, inge mer, inge mer.

Vill inte, orkar inte.
Fått nog.


Jag är nervös, lite lätt illamående och lite lätt livrädd.
Jag vill bara få det överstökat.
Så är det klart sen.

Sen får det vara nog.
Visst?
Säg att det är bra nu, snälla?

Vill att mina vänner ska ha det bra.
Vill inte att ni ska få stå ut med all misär.. Men jag finns här, det hoppas jag att ni vet!



Jag har haft fika besök av Acke idag, mysigt.
Jag har färgat håret på frugan, ätit tortelinigratäng och blåbärspaj.
Jag har träffat Bro som så snällt kom och lämnade mitt pass, som jag självklart glömt i hennes bil.
Mitt minne är kasst.
Tack!;)


Well..
Jag ska upp om 4 timmar, så jag får väll försöka lugna mina nerver lite..


Håll tummarna för allt ni har.

Inga kommentarer: