2009-07-06

Middagen vart bra och jag är ännu en gång i mitt liv mätt!

4:a maskiner har nu gått och tumlaren är i fullt sjå med lakan och badlakan.
Det mest otroliga är att det förmodligen blir två tvättar till sen.
Längtar inte tills dess att allt ska vikas..

Har damtorkat vardagsrum, sovrum och div små saker, men längre och mer orkar jag inte.

Ska snart sätta mig och plugga teori, det är ju inte långt kvar till provet nu.
Är inte speciellt nervös för teorin, men däremot kommer nervositeten för uppkörningen stormandes då och då.
Jag är lite lätt livrädd!


Egentliga anledningen till mitt tredje inlägg för dagen är:


JOSEFINE, jag verkligen tänker på dig och lider med dig.
Men du ska se att allt kommer gå bra, det bara måste gå bra!
Du är värd allt och du kommer klara även den här gången galant.
Som tidigare sagt, ring och skrik och se mig som en annan människa.
Men ge fan i att leta fram en yxa, jag är trots allt jag i slutänden!;)




Nehe jaha, arrive!

Inga kommentarer: