2009-07-10

TEORI - CHECK!

Men det var på f*tthåret! Fick 52, dvs minimum.
Tror garanterat att jag hade fått fler, om det inte var så att jag fick frågor som jag aldrig någonsin läst om..
Kan bero på att min bok är en något senare upplaga och bonniers funkar sådär!
Men skitsamma, JAG KLARADE DET! :D
Nu är det uppkörningen kvar.. Uuuuuuu.. Jag kommer skita ner mig. Ordagrant.

Efter det bar det av mott Huddinge akuten.
Total tid 2 timmar, det tycker jag gick fort.
Fick komma in första gången efter 20 minuter och sen gick det likssom som på räls.
Prover hit och prover dit.
Ska tillbaka imorgon och ta nya prover.
Men mina vänner.. JAG ÄR FRISK!
Och det är huvudsaken!!


Åkermans kom och hämta mig och ärta och sen vart det middag och fika hos dom innan vi fick skjuts hem och vi la oss raklånga i sängen.

Har för första natten på 5 dygn sovit som en stock.
Länge och välbehövligt!


Har idag inte uträttat ett skit.
Var hos sväris på fika och korsordslösning ( Ja, jag är pensionär.. )och sen vart det hem hit och bara ta det lugnt.

Ska fika med frugan min idag och surra gojja och bara mysa!
Helgen blir lugn och sansad och efterssom att tant måste till sjukan imorgon bitti så blir ärta kvar här hemma!!


Jag har ännu en gång i mitt liv glömt att hänga tvätten i maskinen..
Så det var bara till att dra igång den på nytt dårå!!
typiskt mig!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Grattis!! visste väl att du skulle klara det, nu ere inte långt kvar tills du har kortet!!
Skönt att du e frisk, inge skojj o vara sjuk på någe sätt.
Det där med tvätten händer mig jämt, ibland blir tvätten tvättat 3-4 ggr oxå...ibland orkar man inte.
Puss

Revyn sa...

Tack snuttan min!! Neeh, det är ju inte det.. Sitter och inväntar provsvar just exakt nu.. så vi hoppas på att det är okej och att allt står rätt till. Hahahhaa, neeeh, jag vet ju! Jag glömde även denna gången.. jag blir tokig på mig själv!:D