2009-07-07

Jag har haft en väldigt jobbig natt/morgon.

Har sen ca 3 dagar tillbaka gått runt med en molande och jävligt ond mensvärk, men ingenting dyker upp.

Inatt/morse tog priset, då jag vaknar och har så ruskigt ont att jag glömde bort att andas.
Tog ett piller, somnade, vaknade efter en timme med samma smärta igen.
Nu borde den ha dykt upp va? ICKE!

Jag har haft helt galet ont och känner mig lite febrig.. Tankarna snurrar om diverse inflammationer/infektioner och att söka via google gör mig inte lugnare!

Man kan tydligen åka på skit utan att gå runt med konstiga könssjukdomar, för sådant skall vi vara fria ifrån! Med tanke på hur vädret varit och alla små äckliga bakterier letar sig än djupare för att gro in sig ännu längre in i värmen.

Men jag vill inte!!
Jag vill inte ha nån infektion eller inflammtion, jag vill vara frisk!
Hypokondrikern i mig har alltså på riktigt kommit fram.

Nu får den måntliga veckan komma, så jag slipper oroa mig för att bli steril och slippa gå till läskiga läkaren!

Är det någon annan som fått som riktiga mens-smärtor som sedan bara avtagit eller ställt till besvär?

Jag avvaktar och hoppas på att det avtar, annars får jag väll lov att gå till läskiga läkaren.. Vilket jag inte har någon lust med alls.



Ska snart sätta mig med teorin och plugga för att vid 16:15 bli upphämtad av pappa.
Jag ska köra hem till dem och käka för att sen köra till faster i Sumpan på en fika och sen köra hem igen.

Jag är nervös.
Inte för körandet i sig, utan för att pappa har köpt en sprillans ny bil och haft den i en månads tid.
Jag vill I.N.T.E lyckas ha sönder den.
Ever!


Måste nog peta i mig en macka här.. Och fortsätta dricka mitt kaffe, med körkortsboken som mål i sikte!

Inga kommentarer: