2009-07-20

Söder har legat med huvudvärk hela dagen.
Det är absolut ingenting att hurra för vill jag lova!

Lördagen vart välldans mysig.
Jag och fröken Broberg begav oss till Barolo för en tvårätters middag med kaffe som dessert.
Vi mös, pratade strunt, fnissade och mös lite till under markisen som mottog både spöregn och dugg.
Märkliga väder!

Vi avslutade kvällen, ensamma nyktra, hos Rickard och co. med Rockband som krav.
Rätt intressant att se hur folk betéer sig på fyllan!
Speciellt när de hävdar att de inte ALLS är påverkade!

Igår vart det inte allt för många knop gjorda.
Ännu en gång hos svärisarna och höll koll på grabbarna som bygger balkong.
Tycker att amatörerna gör ett riktigt bra jobb, om jag får säga det själv!


Ligger i soffan och är redigt kissnödig, men har absolut ingen ork alls att lätta på röven.
Ligger och lyssnar på nyheterna och allt som har med svin-influensan att göra.
Fy satan, det vart verkligen en epedemi.
På riktigt.

Trodde att folk tog i från tårna när det snackades om denna epedemi..
Men nu ligger det ju till det fakto en stackare och kämpar för sitt liv i flunsan.
De har räknat att upp till 300 personer har insjuknat hittils.

LANGA PÅ VACCIN!
Hajar inte riktigt deras argument gällande vaccinen..
Jag blir mest irriterad och tar det som det kommer helt enkelt.




I övrigt så håller vi tummarna fortfarande..
Jag hoppas att han där uppe hör mig.

Inga kommentarer: