2009-07-30

Det är OK.

Det känns okej nu.
Känns mycket mer okej än vad det gjorde för ett par dagar sedan.
Inga komplikationer än sålänge, det är vi tacksamma för.

Imorgon är det möte på amf,jag orkar inte. Men jag måste.
Så ere.
Dessutom måste jag ha mina försäkringskassan papper underskrivna så att jag kan få ut några pengar.
Det är likssom ganska välbehövligt.

Ska även börja köpa lite lördagsgodis lotto, så att jag kan vinna mig en hacka så att vi kan resa med flaggan i topp.
Det vore guld.

Dagen har inte så mkt att erbjuda.
Jag har tvättat en maskin och ska snart hänga tvätten.
Har dessutom hur mkt som helst att vika och pyssla in i garderoberna.

Ärt och co ska på handledarkurs ikväll.
Det är på tiden!

I helgen vankas det kräftätning hos svärisarna (förhoppningsvis kräftisar vs..) på deras nybyggda balle.
Man kan numer sitta där utan minsta rädsla för att trilla ut.
Kvar är några brädor på staketet runt om (de som ligger längst upp) och deras vindskydd. Sen är det klart. Finito.


Dricker kaffe och kollar på mitt smutsiga golv.
Det behövs dammsugas.. Men våran sugare är bortlånad och de som lånat den har inte lämnat tillbaka den. Märkligt.
Blir nog hembesök!


Känner mig lite piggare och mer på till det mesta.
Skönt.


Lite mer kaffe på det här.

Inga kommentarer: