2009-07-24

Namn - Joanna
Bor - Söder om storstan
Syskon - En yster
Ålder - 23
Ögonfärg - Blå/grå
Längd - 169
Sko storlek - 39-40
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Stenbock
Hårfärg - Slingor alá blonde
Födelseort - Enligt mitt pass, Tumba(!?), men Huddinge, för att vara korrekt


DAGENS..
Låt - Nynnade på nån sommarvisa innan..
Saknad - Alltid
Kläder - Lila pyssebysser, grått linne och lila PLYSCH munkis.
Smink - Inte idag heller
Underkläder - Ajjemen, helst ärtas kalsonger. På riktigt.

Mat - Har intagits 2 mackor, nudlar, keso, stuvade makkisar och buttjullar.
Köp - Inget idag. Pluskan bor för närvarande hos Acke :S
Göra sen - Sova?
Godis - Geischa. Ruskigt fint!


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Ingen större erfarenhet av det..
Tycker du om godis - Indeed, då och då.
Äter du oftast nyttig mat - Faktiskt.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Jo.. Ibland så!
Du ger mycket komplimanger till andra - Det tycker jag
Är du nöjd med ditt förnamn - Jorå, det duger!
Du tycker att du själv är smart - Ibland får jag till det.
Vad är det sämsta hos dig - Är för snäll många ggr.
Vad är det bästa hos dig - Vill folk väl och försöker få alla att må bra

Har du bra självförtroende - Jovars
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - varierar

Känner du dina grannar - Jodå, svärisarna blandannat.
Gillar du skolan - Jajjemen, saknar.
Har du någon gång skolkat - Hahaha, ajjemen!
Spelar du något instrument - Inte dagligen, men kan spela alla möjliga instrument.
Sporter/aktiviteter går du i - Gymmix, dock inge vidare träningsnarko senaste tiden
Har du några tatueringar - Neeh.. Överväger
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Bra fråga
Tycker du om djur - Allt som är lurvigt och sött.


BRUKAR DU...
Sova - Japp, sova är underskattat
Ta mediciner du inte borde ta - Oh nej
Röka - Ja.. Usch, dåliga ovana..
Snusa - Händer, dock inte ofta längre
Skada dig - Aldrig medvetet. Blodrädd.
Klä dig i svart - Oftast. Täcker valkarna rätt fint
Lita på folk - Man kan tydligen inte det, så jag försöker vara försiktigt med det mesta.
Skada dig med flit - Aldrig!
Drömma mardrömmar - Ja
Gå i skolan - Nej
Gå i kyrkan - Nej..Men klart det händer..
Ljuga - Är det värsta jag vet och jag mår sjukt dåligt av det. Men det har hänt. Ingenting jag någonsin varit stolt över att ha gjort.
Vilja dö - Nej


NÄR...
Åt du senast - Ett par timmar sen.
Läste du ut en bok senast - Nån månad sen
Köpte du något senast - Igår
Vad? - Jouice, keso, calippo och billys
Svor du senast - Säkert idag?
Sjöng du senast - Idag
Klagade du senast - Idag
Klantade du dig senast - Idag


HAR DU...
För många vänner - Nej, nej, nej
Förföljelsemani - Nopp
Någon annan psykisk sjukdom? - Tror jag inte
Skadat någon? - Ja.. Hemskt..
Färgat håret - Otaliga gånger
Några piercnings - Tunga, läpp, näsa, navel, öron. Dock inget i nu.
Några tatueringar - Nej, fortfarande.
Egen dator - Jajjemen
Gjort bort dig rejält - Ja.. Hemskt, ännu en gång.

ÄR DU...
Snäll - Ja.. det blir likssom snällare med åren på nått vis
Snygg - Oh ja! hahaha
Söt - Det vet jag inte
Kort - Rätt lång tycker ja

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är det uppdatert hos mig och Lejonet. Och sidor fixade!
Pusseli