2009-07-12

Idag sov jag länge.
Länge och välbehöligt.

Åkte en sväng till Hornbach med älsk och sväris och sen hem o käka lunch.
Vid 2 kom M&P och kusin hit för att sen övningsköra till Skavsta fram och tillbaka.
Det är en bit, och det var rätt skönt att få komma ut på vägarna nu när det inte är allt för långt kvar.
Jag är ännu inte nervös, men det kommer jag hinna bli, tio gånger om!


Gårdagen var en mysig dag.
Fikade hos familjen Brofag och lekte i trädgården med lilla lejon och wille.
Snäll som fröken i familjen är, så körde hon hem mig, så att jag hann byta om och bege mig till Södertälje för middag på Barolo med älsklings päron och E´s föräldrar.
Gick hem till S&K efter det och kvällen avslutades hos svärisarna för film och snicksnack.

Ändå somnade jag inte förrens efter 2 tiden.
Usch usch usch!






Känner en känsla av oro.
Jag vill inte vara orolig.
Jag vill att allt ska vara så som jag vill att det ska vara.
Bra alltså.
Precis så, som jag bara ber om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt blir bra skruttfia! You know it!
anv broberg
lö lejonet