2009-07-04

Min rygg har bestämt sig för att värka, eller är det träningsvärk?
Jaaa, jag har då ingen aning!

Gårdagen var ännu en riktigt mysig dag.
Jag gillar mysiga dagar.Mycket.

Lunchade som tidigare sagt med Z och hennes lilleman på Uttran.
(Där jag också fick mitt efterlängtade kaffe!)
Vart en tripp till lekparken där sen solen hade bestämt sig för att titta fram och ordagrant steka.
Med det sagt så tog vi vårat pick och pack ner till sjön för ett dopp eller fem, då hennes son är så O-Badkruka man kan bli.
Men vad gör det? Jag leker som en galning i vattnet jag med!

Vi hämtade upp fröken A och tog en tripp till Z för lite mer kaffe och balkonghäng innan karln min med sällskap kom och hämtade mig för inhandling av grillkorv, några cider och div tillbehör.

Ännu en kväll spenderades ute på landsbyggden med kvällsdopp, korvgrillning, kubb och avslutningsvis till P&H för lite kortspel.
Kvällen var alldels helt lagom om man bortser från alla envisa, ettriga mygg-j*vlar som surrade runt i en svärm ovanför, under och runt omkring oss!

Tack för en välldans trevlig kväll!



Vädret är ordagrant växlande idag.. Vilket jag inte alls diggar.
Skare va, så skare va på riktigt.
Jag vill ha sol, jag vill sola och jag vill surpla kaffe.
Det är lite det jag är absolut bäst på!


Ikväll ska jag vara barnvakt åt knopplund.
Men lilleman ville sova hemma, så jag måste med andra ord ta mig hem därifrån när hans pappa kommer hem från jobbet.
För att sova borta är inte riktigt min grejj alla gånger.
Det kommer bli jobbigt, men vad gör det?
Det är en helt fantastisk knopp jag får se i ett par timmar ikväll!

Inga kommentarer: